Nabídka služeb » Kontaktní centrum

Kontaktní centrum

 

Kontaktní centrum společnosti Solutions and Services, a.s. se zaměřuje na outsourcing služeb poskytovaných zejména formou pasivního telemarketingu, mezi které patří prakticky všechny hlavní komunikační kanály - obsluha telefonních hovorů, elektronické pošty, „klasické“ pošty a faxových zpráv. Mezi další odpovědnosti patří rozesílání kampaní prostřednictvím SMS a obsluha interaktivních formulářů z rozhraní webových stránek. Rozsah poskytovaných služeb je vždy individuálně připravován se zákazníky a to přímo na míru jejich potřebám.

 

Základní informace:

  • k dispozici je 26 operátorských míst
  • provoz ve 3 lokalitách (Praha, Teplice a Kladno)
  • nepřetržitý 24 hodinový provoz
  • 350 000 obsloužených interakcí v uplynulém roce
  • 10 let zkušeností s provozem kontaktního centra

 

Mezi hlavní pilíře kontaktního centra patří technologická infrastruktura, personál a know-how. Všechny tyto části jsou rozvíjeny a přizpůsobovány dle aktuálních potřeb a trendů v oblasti poskytování služeb. Naším cílem je maximálně plnit požadavky a potřeby našich zákazníků.

 

Technologie kontaktního centra:

  • CTI systém Genesys Express s integrovaným IVR řešením a nadstavbovými aplikacemi
  • telefonie postavená na pobočkové ústředně Alcatel Lucent OmniPCX Enterprise
  • nahrávací systém ReDat a analytický systém ReDat VoiceProcessor

 

Personál:

  • 32 profesionálně vyškolených zaměstnanců
  • aplikován systém kontinuálního vzdělávání zaměřen na individuální potřeby zaměstnanců
  • realizován pravidelný coaching

 

Jak naše služby realizujeme?

  • provádíme základní nastavení a následné vyhodnocování procesů
  • navrhujeme a spolupracujeme na vývoji procesů / služeb
  • poskytujeme zpětnou vazbu a zajišťujeme sběr informací
  • zajišťujeme online management provozu, tj. řízení dle aktuálních potřeb (nespoléháme pouze na nastavené metriky či předpoklady)
  • nepřetržitě monitorujeme provoz a kvalitu, kterou následně vyhodnocujeme a připravujeme nápravná opatření  
  • garancí vysoké kvality našich služeb je zavedený systém managementu jakosti ISO 9001:2009 (Politika jakosti SaS.pdf, CQS certifikát.pdf)

Sídlo společnosti