Kontaktní centrum
Kontaktní centrum společnosti Solutions and Services, a.s. se zaměřuje na outsourcing služeb poskytovaných zejména formou pasivního telemarketingu, mezi které patří prakticky všechny hlavní komunikační kanály - obsluha telefonních hovorů, elektronické pošty, „klasické“ pošty a faxových zpráv. Mezi další odpovědnosti patří rozesílání kampaní prostřednictvím SMS a obsluha interaktivních formulářů z rozhraní webových stránek. Rozsah poskytovaných služeb je vždy individuálně připravován se zákazníky a to přímo na míru jejich potřebám.
Základní informace:
- k dispozici je 26 operátorských míst
- provoz ve 3 lokalitách (Praha, Teplice a Kladno)
- nepřetržitý 24 hodinový provoz
- 350 000 obsloužených interakcí v uplynulém roce
- 10 let zkušeností s provozem kontaktního centra
Mezi hlavní pilíře kontaktního centra patří technologická infrastruktura, personál a know-how. Všechny tyto části jsou rozvíjeny a přizpůsobovány dle aktuálních potřeb a trendů v oblasti poskytování služeb. Naším cílem je maximálně plnit požadavky a potřeby našich zákazníků.
Technologie kontaktního centra:
- CTI systém Genesys Express s integrovaným IVR řešením a nadstavbovými aplikacemi
- telefonie postavená na pobočkové ústředně Alcatel Lucent OmniPCX Enterprise
- nahrávací systém ReDat a analytický systém ReDat VoiceProcessor
Personál:
- 32 profesionálně vyškolených zaměstnanců
- aplikován systém kontinuálního vzdělávání zaměřen na individuální potřeby zaměstnanců
- realizován pravidelný coaching
Jak naše služby realizujeme?
- provádíme základní nastavení a následné vyhodnocování procesů
- navrhujeme a spolupracujeme na vývoji procesů / služeb
- poskytujeme zpětnou vazbu a zajišťujeme sběr informací
- zajišťujeme online management provozu, tj. řízení dle aktuálních potřeb (nespoléháme pouze na nastavené metriky či předpoklady)
- nepřetržitě monitorujeme provoz a kvalitu, kterou následně vyhodnocujeme a připravujeme nápravná opatření
- garancí vysoké kvality našich služeb je zavedený systém managementu jakosti ISO 9001:2009 (Politika jakosti SaS.pdf, CQS certifikát.pdf)