Kontaktní centrum společnosti Solutions and Services, a.s. se zaměřuje na outsourcing služeb spojených s provozem zákaznických linek a kontaktních center, mezi které patří prakticky všechny hlavní komunikační kanály - obsluha telefonních hovorů, elektronické pošty, webových formulářů, sociálních sítí, atd. Mezi další odpovědnosti patří rozesílání kampaní prostřednictvím SMS. Rozsah poskytovaných služeb je vždy individuálně připravován se zákazníky a to přímo na míru jejich potřebám.

Základní informace:

  • K dispozici je 25 operátorských míst
  • Provoz ve 2 lokalitách (Praha, Ostrava)
  • Nepřetržitý 24hodinový provoz
  • 350 000 obsloužených interakcí v uplynulém roce
  • 20 let zkušeností s provozem kontaktního centra

Mezi hlavní pilíře kontaktního centra patří technologická infrastruktura, která patří ke světové špičce, personál a know-how. Všechny tyto části jsou rozvíjeny a přizpůsobovány dle aktuálních potřeb a trendů v oblasti poskytování služeb. Naším cílem je maximálně plnit požadavky a potřeby našich zákazníků.

Technologie kontaktního centra:

  • CTI systém Genesys Express s integrovaným IVR řešením a nadstavbovými aplikacemi
  • Telefonie postavená na pobočkové ústředně Alcatel Lucent OmniPCX Enterprise
  • Nahrávací systém OmniPCX

Personál:

  • 27 profesionálně vyškolených zaměstnanců
  • Aplikován systém kontinuálního vzdělávání zaměřen na individuální potřeby zaměstnanců
  • Realizován pravidelný coaching

Jak naše služby realizujeme?

  • Provádíme základní nastavení a následné vyhodnocování procesů
  • Navrhujeme a spolupracujeme na vývoji procesů / služeb
  • Poskytujeme zpětnou vazbu a zajišťujeme sběr informací
  • Zajišťujeme online management provozu, tj. řízení dle aktuálních potřeb (nespoléháme pouze na nastavené metriky či předpoklady)
  • Nepřetržitě monitorujeme provoz a kvalitu, kterou následně vyhodnocujeme a připravujeme nápravná opatření