Kontaktní centrum společnosti Solutions and Services, a.s. se zaměřuje na outsourcing služeb spojených s provozem zákaznických linek a kontaktních center, mezi které patří prakticky všechny hlavní komunikační kanály - obsluha telefonních hovorů, elektronické pošty, webových formulářů, sociálních sítí, atd. Mezi další odpovědnosti patří rozesílání kampaní prostřednictvím SMS. Rozsah poskytovaných služeb je vždy individuálně připravován se zákazníky a to přímo na míru jejich potřebám.
Základní informace:
- K dispozici je 25 operátorských míst
- Provoz ve 2 lokalitách (Praha, Ostrava)
- Nepřetržitý 24hodinový provoz
- 350 000 obsloužených interakcí v uplynulém roce
- 20 let zkušeností s provozem kontaktního centra
Mezi hlavní pilíře kontaktního centra patří technologická infrastruktura, která patří ke světové špičce, personál a know-how. Všechny tyto části jsou rozvíjeny a přizpůsobovány dle aktuálních potřeb a trendů v oblasti poskytování služeb. Naším cílem je maximálně plnit požadavky a potřeby našich zákazníků.
Technologie kontaktního centra:
- CTI systém Genesys Express s integrovaným IVR řešením a nadstavbovými aplikacemi
- Telefonie postavená na pobočkové ústředně Alcatel Lucent OmniPCX Enterprise
- Nahrávací systém OmniPCX
Personál:
- 27 profesionálně vyškolených zaměstnanců
- Aplikován systém kontinuálního vzdělávání zaměřen na individuální potřeby zaměstnanců
- Realizován pravidelný coaching
Jak naše služby realizujeme?
- Provádíme základní nastavení a následné vyhodnocování procesů
- Navrhujeme a spolupracujeme na vývoji procesů / služeb
- Poskytujeme zpětnou vazbu a zajišťujeme sběr informací
- Zajišťujeme online management provozu, tj. řízení dle aktuálních potřeb (nespoléháme pouze na nastavené metriky či předpoklady)
- Nepřetržitě monitorujeme provoz a kvalitu, kterou následně vyhodnocujeme a připravujeme nápravná opatření